InstaMe

Saturday, January 18, 2014

Welcome 2014...!

Salam semua,

Wah...tak sangka kita dah pun masuk ke minggu kedua tahun 2014...
Tahun ni spesel skett sebab taun ni la umur saya memasuki fasa 3 series...
Hehehe...

Alhamdulillah, masih diberi peluang bernafas di bumi Allah ini...
In sha Allah, saya akan cuba berkongsi sebanyak mungkin ilmu dan idea saya di sini...
Wah2...
Azam tahun ni...
Saya mahu lebih banyak menulis...
Banyak sangat sebenaqnya yang nak dikongsi bersama...
Tapi mungkin masa xberapa mengizinkan...

Tahun ni jugak genap 2 tahun saya menjadi seorang WAHM...
Dan saya bangga dengan pencapaian baru ini...
Hehehe...

Kedai saya pun dah memasuki usia 4 tahun pada 2014 ni...
Kalao dulu saya buat kerja ni secara part time, sekarang saya mampu berbangga kerana saya sudah berjaya melakukannya untuk sepenuh masa...
Daripada Tulips Art & Design, kedai kami sekarang dikenali dengan nama Ray Omma's Treasure Island...
Jangan lupa like kami kat facebook naa...
Hehehe....kami masih lagi bertatih dalam bidang ni...
Moga2 tahun ni kedai kami akan lebih suksess lagi... :)
Aminnn...

Kandungan saya dah masuk minggu ke 22...
Sekejapnya masa berlalu...
Tapi mabuk2 masih ada...huhuhu...
Itu yang merunsingkan saya ketika ini...
Kerana banyak order yang perlu disiapkan dalam masa terdekat...
Dalam hati ni memang sentiasa berdoa agar saya diberi kekuatan untuk menyiapkan semuanya...

Ada yang bertanya, tak teringin ke nak kerja balik...?
Heheheh...
Jawapannya saya memang tak dak hati dah untuk bekerja semula...
Mungkin fobia dengan kenangan lalu...
Mungkin jugak lebih selesa sebegini...

Tahun lepas dapat jugak peluang interview untuk Pegawai Tadbir dan Diplomatik...
Tapi nampaknya rezeki saya bukan di situ kot...
Makanya lebih baik saya fokus dengan apa yang saya buat sekarang ni...
Saya lebih gembira kot dengan kerja saya sekarang...
Lagipun dalam masa yang sama saya dapat menjaga mama, abah, suami, dan anak...
Apa lagi yang saya mahu...?
Ini pun sudah mencukupi bagi saya...
Syukur, Alhamdulillah...

Moga2 tahun ini lebih baik untuk kita semua... :)
Saya tinggalkan anda semua dengan produk2 terbaru dari Ray Omma's little oven...
Salah satu cabang dalam Ray Omma's Treasure Island... :D

Chocolate macarons.. 

Chocolate pavlova... 

Mini macarons... 

Russian black and white cake... 

Ada jugak versi mini...

Victoria sandwich cake...

Kalao ada nak order atao nak tanya apa2, boleh lah emel saya di:
abz_junior@yahoo.com

Atao pun like page kami kat sini:


Daa~~

No comments: